Справа Народу Пятница, 03.05.2024, 17:04
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории раздела
№1 (1) ноябрь 2011 [12]
№1 (2) январь 2012 [1]
№2 (3) февраль 2012 [3]

Поиск

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Рейтинг@Mail.ru
Главная » Статьи » Газета "Справа Народу" » №1 (1) ноябрь 2011

Чому припинили і чи будуть відновлені виплати дітям війни та чорнобильцям?

У пік передвиборної кампанії влада піддасть репресіям злочинців на посадах, проведе чистку рядів не тільки серед керівництва і робітників ПФУ, але і в судовій гілці влади заодно

Кажуть, історія повторюється двічі. Перший раз як трагедія, другий – як фарс. Цей випадок звісно не виняток. Те, що змогла безкарно уткнути в 2008 році з виплатами ПФУ дітям війни і ліквідаторам аварії на ЧАЕС бувший Прем'єр Юлія Тимошенко, теперішній владі не під силу. Харизма не та. А от підставити під прокурорський удар усе керівництво ПФУ, яке з 2008 року складало кадровий резерв «армії Тимошенко», пов'язаний на злочині проти народу і держави – в самий раз. Чи зрозуміло читачу, чому саме зараз?

Передвиборні стратегії

По-перше, ПФУ вже був на межі самостійних виплат дітям війни і чорнобильцям. Ініціатива приватних юридичних консультацій з організації масових звернень людей до суду катастрофічно зменшила кількість виборців, яким можна запропонувати аналогічні послуги від імені політичних сил під час майбутніх виборів. У деяких ПФУ почали довічну виплату законних доплат і пенсій у повному обсязі. Цих виборців теж не купити темою пільг. Власне тому влада і поновила обмеження на виплати дітям війни і чорнобильцям заздалегідь, аби до виборів люди встигли забути, хто їх образив.

По-друге, за рік до майбутніх виборів почато і завершено цікавий судовий процес над бувшим Прем'єром Ю. Тимошенко по газовим контрактам. І не менш цікава тиша про за перевищення нею службових повноважень при прийнятті у травні 2008 року сумнозвісної постанови №530. Чому набагато перспективніша у політичному сенсі ідея суду над «ворогом українського народу», проти якої і Євросоюз не мав би аргументів, не була реалізована теперішньою владою? Чи не тому, що разом з Тимошенко треба буде судити й виконавців її злочинного розпорядження, а саме все керівництво ПФУ? Здається, що сьогоднішня влада на це не піде, бо на виборах їй потрібен слухняний адміністративний ресурс, а не опозиційна армія. Але чи так це на справді?

Стандартна схема підкорення мас. Судивши Тимошенко за газові контракти, «армії Тимошенко» була продемонстрована перспектива, якщо і не сісти за грати, то отримати умовні строки. Але залякати підлеглого недостатньо для підкорення. Треба отсаточно втоптати його у злочин, поки є час «доповнити міру гріха». Серед багатьох варіантів обрали спільність у злочині. Цим злочином є пункт 7 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» № 3491-VI від 14.06.2011 р. і прийнята на його виконання Постанова Кабінету Міністрів України «Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету» №745 від 06.07.2011 р.

У шаховій термінології є поняття «вилка» – положення фігури, з якого можна атакувати за вибором одну з двох фігур супротивника. Саме таку вилку і поставили тимошенківській опозиційній армії постановою №745. З одного боку, керівники ПФУ і його місцевих управлінь не можуть не виконувати накази чинного Кабміну, аби не спровокувати судовий процес над собою, як «ворогами українського народу». При цьому вони викликають на себе праведний гнів третини електорату України, одночасно по вуха грузнучи у службових підробленнях і перевищенні своїх службових повноважень.

З іншого, над чинним Кабміном безпосередньо не висить «дамоклів меч» рішення Конституційного Суду України №10-рп від 22.05.2008 р., яким у травні 2008-го дітям війни була повернута доплата до пенсії у повному обсязі. Тим більше, що постанова №745 була прийнята на виконання Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» і, таким чином, відповідальність за перевищення службових повноважень перекладена на Верховну Раду України. У Тимошенко ж такої індульгенції не має і не було в принципі. Тому найперспективнішим є розвиток подій, за яким у пік передвиборної кампанії влада піддасть репресіям злочинців на посадах, проведе чистку рядів не тільки серед керівництва і робітників ПФУ, але і в судовій гілці влади заодно. Вільні посади займуть лояльні до влади молоді кадри.

Отримавши всенародну увагу і підтримку на час відкритого показового судового процесу – час передвиборної кампанії, влада одночасно отримає імунітет від негативних реакцій західного співтовариства. Захист інтересів народу – свята справа і пріоритетна цінність у демократичній державі.

Нічого в світі не змінилось

У питанні чи будуть відновлені відомі виплати дітям війни і ліквідаторам аварії на ЧАЕС, головне зрозуміти, на чиєму боці закони і Конституція України? І чи стоїть на сторожі Конституції і законів Конституційний Суд України?

Пунктом 7 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» №3491-VI від 14.06.2011 р. прикінцеві положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» доповнені пунктом 4,  згідно якому «у 2011 році норми і положення статей 39, 50,  51,  52,  54  Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", … статті 6  Закону України "Про соціальний захист дітей війни", статей 14, 22, 37 та частини третьої статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб,  звільнених з військової служби,  та деяких інших осіб" … застосовуються у порядку та розмірах,  встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік».

Згідно абзацу 2 пункту 5 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України №6-рп від 9 липня 2007 року «Верховна Рада України не повноважна при прийнятті закону про Державний бюджет України включати до нього положення про внесення змін до чинних законів України, зупиняти дію окремих законів України та/або будь-яким чином змінювати визначене іншими законами України правове регулювання суспільних відносин». Проте саме це і зробила Верховна Рада, віддавши Кабміну право визначати порядок і об'єм реалізації соціальних прав в Україні, – право змінювати визначене законами України правове регулювання відносин між ПФУ и громадянами, що втратили працездатність.

У цьому випадку Кабінету Міністрів України слід було звернутись до частини 2 статті 19 Конституції України, згідно якій «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Або до статті 60 Конституції, згідно якій «ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність».

Проте в супереч Конституції України, рішенням Конституційного Суду України та законам України Кабмін виніс вищезгадану Постанову №745, якою визначив інші розміри виплат пільговим категоріям громадян, ніж це передбачено законами України. Зокрема, Кабмін проігнорував рішення Конституційного Суду України №9-рп/2001 від 19.06.2001 р., згідно якому «Україна є правовою державою (стаття 1 Конституції України), а в правовій державі існує сувора ієрархія нормативних актів, відповідно до якої постанови та інші рішення органів виконавчої влади мають підзаконний характер і не повинні викривляти сутність і зміст законів». Інакше кажучи, постанова Кабміну, як підзаконний акт не може стати над законом і змінити визначену законом правову норму. Тобто Кабмін у принципі не може скасувати чи зменшити своєю постановою розмір визначеної законом пільги або доплати до пенсії.

Таким чином, суди змушені визнавати завідомо неконституційні дії ПФУ з виконання Постанови Кабміну №745 як неправомірні та виносити рішення повністю на користь дітей війни і ліквідаторів аварії на ЧАЕС. Тому обмеження судами періоду, за який ПФУ повинен здійснити виплати таким позивачам, датою «22.07.2011 року» є цілком незаконним. Власне, як незаконна і відмова у відкритті провадження по справі за черговим (повторним) позовом до ПФУ, на підставі нібито «правомірних дій» останього згідно Закону України №3491-VI «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» і Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету» №745.


Категория: №1 (1) ноябрь 2011 | Добавил: Se-Bo (26.12.2011) | Автор: Логик
Просмотров: 1923 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Новые статьи
[29.02.2012][№1 (1) ноябрь 2011]
Проигранное сражение – еще не проигранная война (3)
[29.02.2012][№1 (1) ноябрь 2011]
История четырех побед и одного поражения (1)
[29.02.2012][№1 (1) ноябрь 2011]
Дети войны – дело молодых (1)
[29.02.2012][№1 (1) ноябрь 2011]
Листовка-вкладыш (0)
[26.01.2012][№1 (2) январь 2012]
Статистика судових рішень по справах дітей війни (0)

Новые книги
[09.04.2012][Газета "Справа Народу"]
№2 (3) февраль 2012 года (0)
[09.04.2012][Газета "Справа Народу"]
№1 (2) январь 2012 года (0)
[09.04.2012][Газета "Справа Народу"]
№1 (1) ноябрь 2011 года (0)
[27.02.2012][Образцы документов]
Жалоба в ВККСУ на судью (10)
[27.02.2012][Образцы документов]
Жалоба в прокуратуру на работников УПФУ (0)

Друзья сайта
  • Личный сайт Се Бо
  • ОО "Система Терминов"

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz

  • Copyright Общественная организация «Справа Народу» © 2024Создать бесплатный сайт с uCoz